The Sims 4 Logo

   
Pop-Left Pop-Up Pop-Right
The Sims 4

Menu

 
Dodatky
 
Rozšíření - Hurá do práce!
 
Rozšíření - Společná zábava
 
Rozšíření - The Sims 4: Život ve městě

 

 
Herní balíček
 
Herní balíček - Únik do přírody
 
Herní balíček - Návštěva v lázních
 
Herní balíček - Jdeme se najíst
 
Herní balíček - Upíři

 

 

 

TOPlist

 

 
 

 

DeadKarlos | 1.9.2014

Krystal Patches - 4. Listopadu 2014 - 1.2.16.10

Aktualizace: 4. 11. 2014 - 1.2.16.10

Pojďte si zaplavat! Listopad, sluníčko, plavání, zábava ve vodě a pořádné horko... no, berte to tak, že Simíky hrají na celém světě, takže někde horko zaručeně bude. Ale co je nejdůležitější: jsou tady bazény! A vaši Simíci jsou připravení skočit si šipku a pořádně si zadovádět!

  • Hurá do editoru Vytvořit Simíka, je totiž na čase navléct Simíky do plavek!
    • Vyberte si z již hotových outfitů a rychle vystrojte Simíky do bazénu nebo jim vyberte přesně takové dvoudílné bikiny, koupací šortky nebo obtažené plavky, které se k nim dokonale hodí.
    • Model můžete dotvořit vhodnou pokrývkou hlavy, sandály nebo trochou opalovacího krému na nose a máte hotovo!
  • V režimu stavba si nově můžete postavit vlastní bazén. Stačí kliknout na záložku stavba a následně vybrat z panoramatu s domem obrázek bazénu.
    • Začít můžete umístěním předpřipravených bazénových bloků (trojúhelník, čtverec, diagonála a osmiúhelník) nebo si můžete pomocí bazénového nástroje navrhnout tvar úplně vlastní.
  • Bazény se dají stavět v libovolném patře, a to buď u vašich Simíků doma, nebo v podnicích.
  • Samozřejmě nechybí ani bazénové doplňky a dekorace, jako jsou například světla nebo schůdky, a také možnost upravit si textury stěn a dna bazénu. V neposlední řadě můžete přidat i mozaiky nebo okna a proměnit svůj bazén v jedno velké akvárium.
  • Simíci si nové bazény řádně užijí. Například si mohou pohrávat s vodou, zatímco si povídají s ostatními, děti budou řádit a cákat kolem sebe a hořící Simíci se rádi uhasí poté, co je zapálí zuřivý duch Simíka, který zemřel následkem tragické nehody při grilování u bazénu.
  • Dejte si také pozor na hlad a únavu. Není neobvyklé, že pokud to s pobytem v bazénu přeženete, můžete se sami stát duchy. Smrťák si vaše prosby sice rád vyslechne, ale to ještě neznamená, že jim vždy vyhoví.

 

Stabilita a výkon

  • Objevili a opravili jsme několik problémů s výkonem a nadále pokračujeme v celkovém ladění výkonu.
  • Opravili jsme problém, který mohl vést k tomu, že hráči nemohli umísťovat místnosti z Galerie v případě, že obsahovaly objekt vložený v jiném objektu.
  • Opravili jsme problém, který mohl bránit v načtení starší uložené pozice, pokud jste použili aktualizovanou verzi hry.
  • Někdy hra spadne z naprosto logických důvodů a jindy zase...
    • Opravili jsme problém, který způsoboval, že se někteří členové domácnosti sami vymazali. Stávalo se to pouze v případě, kdy se domácnost o více než jednom členovi na začátku nastěhovala na pozemek Hrnčířovo bydlo. Když jeden z členů této domácnosti následně navštívil Zlostný krb nebo Říční růži, mohlo se stát, že po návratu domů našel svou domácnost opuštěnou. Do Hrnčířova bydla jsme pozvali profesionální exorcisty, díky kterým je tento pozemek nyní bezpečný.
  • A když už tu mluvíme o pozemcích... na Mokrém vršku se nacházela skříňka a sporák, kvůli kterým byla hra nestabilní. Takže jsme se jim podívali na zoubek.
  • Opravili jsme zamrzání hry, které mohlo nastat, když jste se pokusili nastěhovat se k Simíkovi bez domova a následně si to rozmysleli (asi jste si uvědomili, že je to možná bezdomovec).
    • Ale to už neplatí! Teď se můžete rozhodnout sdílet domácnost s jakýmkoliv Simíkem, i v případě, že nikde nebydlí. Navíc ani nemusíte bydlet v jeho neexistujícím domě! Můžete se klidně společně nastěhovat do domu vašeho Simíka nebo si vybrat dům úplně nový.

 

Ladění a grafika

  • Opraven problém, který způsoboval zmizení dřezu v případě, že byl zasazený v kuchyňské lince, kterou hráč někam přesunul.
  • V režimu stavba teď můžete hledat i slovo „TV“, protože jak se ukázalo, „televize“ je na psaní moc dlouhá.
  • Opraven problém, který vznikal při vytváření nových Simíků ze starší nasdílené domácnosti. Noví Simíci v tomto případ přepsali původní domácnost.
  • Opraven problém, který způsoboval, že Simíci odmítali uklidit knížky v případě, že byla tato akce zahájena pomocí knihovny. Vypadá to, že Simíci jsou raději, když se jim to řekne přímo. Moc se jim nelíbí, když na ně knihovna šeptá: „Hele, mám knihy po celém domě.“
  • Opraven problém, který způsoboval, že starší Siminky občas zapomněly, že mají dvě nohy a místo toho poskakovaly jen po jedné. Náprava byla snadná: „Vážená paní, víte, že máte dvě nohy?“
  • Opraven problém, který mohl nastat během prohazování modelů uren a náhrobních kamenů. Občas se stalo, že urna / náhrobní kámen zapomněly, co jsou vlastně zač, a přestaly správně fungovat.
    • Proč vlastně píšeme „mohl nastat“? Ukázalo se, že ne všechny chyby postihují všechny hráče. Často to bývá způsobeno tím, jak složité věci v herním kódu probíhají. V tomto konkrétním případě bylo nutné danou činnost provést opravdu hodněkrát za sebou, aby se problém alespoň jednou projevil a my ho mohli začít řešit.
  • Opraven problém, který způsoboval, že se Simíci občas rozhodli pokleknout (například u jídelního stolu). Objasnili jsme jim, že je to společensky nepřijatelné.
  • Děti již nebudou levitovat, když se budou snažit sfouknout svíčky na dortu, který leží na kuchyňské lince. Abychom situaci uvedli na pravou míru: nikdo ve skutečnosti nevěřil, že děti levitují. Ty, kteří je údajně „viděli“, se nám již nepodařilo nikde zastihnout...
  • Opraven problém, který způsoboval, že duchové před posednutím grilu gril nejprve otevřeli, prozkoumali, co v něm je, potom ho opět zavřeli a nakonec do něj skočili.  Dali jsme duchům vědět, že do obsahu grilu jim vůbec nic není a že jim nikdo nebude mít za zlé, pokud gril posednou rovnou, aniž by kolem toho dělali tolik povyku pro nic.
  • Opraven problém, který způsoboval, že když se několik Simíků pustilo do hry na mořskou příšeru, stáli na stejném místě.
    • Někdo nahlásil, že tato chyba způsobuje, že Simíci pak skutečně vypadají jako mořská příšera... proto jsme chvíli diskutovali o tom, jestli tato chyba nemá nějaký hlubší význam.  Neovládala tyto Simíky nějaká opravdová mořská příšera?  Můžete jim v takovém chování zabránit?  A máme na to vůbec právo?  Zatímco v produkci debatovali o psychologických otázkách, plánovali jednání a rozjímali nad společenskými dopady takového rozhodnutí, programátoři chybu opravili. Takže takhle to dopadlo... naši Simíci už nikdy nezakusí, jaké je to být opravdovou mořskou příšerou.

 

Režim stavba

  • Jednoduše řečeno: opravili jsme chybu, která způsobovala, že automaticky umístěné pracovní desky přestaly fungovat poté, co se jejich okolí změnilo.
  • O něco složitěji řečeno: pokud jste umístili pracovní desku kolmo ke stěně, následně naproti ní umístili druhou, poté postavili třetí naproti druhé ve snaze vytvořit roh pomocí funkce automatických rohů, potom vymazali zeď a následně se opět pokusili vytvořit rohový díl, pak vytvořené rohové díly nefungovaly správně.  Tak tohle jsme tedy opravili.
  • Opraven problém, který mohl způsobit, že tlačítka Zpět a Znovu přestala fungovat, pokud akce Zpět zrušila základy.
  • Opraven problém, který vznikal při smazání předmětu, ve kterém byly vloženy jiné předměty. Pokud jste ke smazání použili palici a následně jste akci vrátili zpět, vložený předmět chyběl (pokud jste tedy například smazali stolek s vázou a rozhodli jste se akci vrátit, znovu by se objevil pouze stolek bez vázy).
  • Opraven problém s „rychloklikem“. Stačilo smazat patro, opustit režim stavba a Simíci se nám najednou vznášeli!  Tadá!
  • Opravena chyba v uživatelském rozhraní, při které docházelo k poblikávání tlačítka pro odstranění stropů, když jste na něj najeli myší.
  • Opravena chyba v uživatelském rozhraní, při které docházelo k tomu, že se katalog režimu stavba správně neotevřel při přepínání mezi režimy stavba a život.
    • Mimochodem: pokud se vám zdá, že některá slova v simštině se jen obtížně vyslovují, zkuste se nejdřív trochu rozcvičit a řekněte: „Popocatépetl nejpopocatépetlovatější.“

 

Napsal: -SimGuruGnome

Zdroj: Oficiální stránky EA.com

 
The Sims 4

Sekce

 
 
 
Dodatky
 
Kolekce - Přepychový večírek
 
Kolekce - Perfektní patio
 
Kolekce - Báječná kuchyně
 
Kolekce - Strašidelné věcičky
 
Kolekce - Domácí kino
 
Kolekce - Romantická zahrada
 
Kolekce - Dětský pokoj
 
Kolekce - Zahrada za domem
 
Kolekce - Staré časy

 

 

 

Moje stránky

 

 
 

 

Footer Sims

 

EA Logo Maxis Logo THe Sims Logo Origin Logo PEGI

 

Copyright © DeadKarlos (27.2.2014) | WebDesign DeadKarlos